PDA

View Full Version : [Nuggets] Game 47: Nuggets vs Rockets



Broncoholic3233
01-30-2013, 07:10 PM
Go Nuggets!

Chandler is back.

DenverBlood
01-30-2013, 07:48 PM
I guess we are going to do the usual let them play with us for a half or three quarters business?

At least we close out well at home most nights.

58_VONDOOM_92
01-30-2013, 07:53 PM
Iggy playing well

58_VONDOOM_92
01-30-2013, 08:08 PM
and now i jinxed Iggy

Broncoholic3233
01-30-2013, 08:09 PM
and now i jinxed Iggy

jerk..... :(

elway93
01-30-2013, 08:09 PM
Not a great first half but it could have been worse.

58_VONDOOM_92
01-30-2013, 08:27 PM
Wow nice shot to beat the clock Galo

elway93
01-30-2013, 08:27 PM
2nd straight game Gallo is looking great.

58_VONDOOM_92
01-30-2013, 08:29 PM
and two straight air balls by Iggy....smh

58_VONDOOM_92
01-30-2013, 08:46 PM
I cant stand Harden

58_VONDOOM_92
01-30-2013, 09:05 PM
Gallo is money!

DenverBlood
01-30-2013, 09:08 PM
Gallo is starting to get back to the player we paid a big contract for prior to his injury last season.

Broncoholic3233
01-30-2013, 09:15 PM
Lol.

Houston has a problem and it's Danilo Gallinari!

58_VONDOOM_92
01-30-2013, 09:17 PM
Lol.

Houston has a problem and it's Danilo Gallinari!
Thats Chris Marlowe for you lol

DenverBlood
01-30-2013, 09:22 PM
Lol.

Houston has a problem and it's Danilo Gallinari!

I noticed after the Pacers game that you said you don't believe you have to have a superstar to win a title in the NBA.

I want that to be right by this team proving they can do it as a team.

However I could easily hear the media saying a star was born in Gallo or Lawson if that happened. They would start saying we have multiple stars to go to in the clutch instead of none. Just so the media could still be right in that saying.

Broncoholic3233
01-30-2013, 09:32 PM
Ugh, hate how it takes 30 minutes to finish the last 2 minutes of closer games

58_VONDOOM_92
01-30-2013, 09:33 PM
Good win....keep it rolling boys!

HUMCALC
01-30-2013, 09:33 PM
Nice win guys, buy do they always have to make it so close? They had it down to 4, before they woke up again

Broncoholic3233
01-30-2013, 09:33 PM
Good 8 point win. Nice 5 game win streak!

11 out of 13

29-18

12 wins in January -- most in Nuggets history.

Go Nugs!

BroncNuggsRocks
01-31-2013, 01:53 AM
Good 8 point win. Nice 5 game win streak!

11 out of 13

29-18

12 wins in January -- most in Nuggets history.

Go Nugs!

we need a super star :rollseyes:

DenverBlood
01-31-2013, 06:01 AM
we need a super star :rollseyes:

Can't really roll your eyes at that until we win a playoff series.

58_VONDOOM_92
01-31-2013, 06:13 AM
Can't really roll your eyes at that until we win a playoff series.
This ^.....

Broncoholic3233
01-31-2013, 04:05 PM
Superstar Shmuperstar

Over-rated! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

We had Melo, what'd that do for us!?

Broncoholic3233
01-31-2013, 04:15 PM
The Lakers have one of the GOATs and 2 superstars...and look at them. :laugh:

Silly Lakers.

Broncoholic3233
01-31-2013, 04:18 PM
The one disadvantage to not having a superstar (aside from the obvious, of actually having a superstar)...is not getting some calls or getting way to many calls go against you.

That's the Refs and Stern for you though...hopefully that changes when Stern is gone. It probably won't...but meh...that's why the NBA is the worst professional sport.

But as much as Karl can annoy me with some of his crap...I fully believe his philosophy of not needing a superstar...just solid players with a good game plan. Now, if he can't get it done again...he just might be the thing that's been holding us back...we'll see how this season ends and address that after the season...

BroncNuggsRocks
01-31-2013, 09:27 PM
Can't really roll your eyes at that until we win a playoff series.

i hate how thats the goal... It's because its damn near impossible to win an nba championship when the refs aren't on your side. It's a broken game.

I have since altered my philosophy on watching nba...

I watch for the NBA regular season... Playoffs are just... frustrating. We can probably win a series, but we aren't going anywhere thereafter. Just not gonna happen.

58_VONDOOM_92
01-31-2013, 09:38 PM
i hate how thats the goal... It's because its damn near impossible to win an nba championship when the refs aren't on your side. It's a broken game.

I have since altered my philosophy on watching nba...

I watch for the NBA regular season... Playoffs are just... frustrating. We can probably win a series, but we aren't going anywhere thereafter. Just not gonna happen.

And that's kinda why you need a superstar on your team, so you can get all the terrible calls go your way. I know stupid but that's kinda how it seems the NBA works like especially in the playoffs