Announcement

Collapse
No announcement yet.

Happy 2K Joisey

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • frenchfan
    replied
    Originally posted by orangenblue420
    I ONLY sleep alone - I dont share my bed - sorry joisey - and whats this about a plane - i thought you were gonna drive to me, then we were gonna go get AO and drive to Denver - no need for a plane - or you could fly to Tulsa, it may be cheaper - and then road trip it with us - we can stay in the same hotel - it would be sooooooooooooo much fun - come on - come on
    If only I could... frenchie will come... i'm sad !!!
    Will you send me bisous from there ?(may be I could see you on TV....)

    Leave a comment:


  • orangenblue420
    replied
    Originally posted by frenchfan
    Hey OB !!! NJie is afraid to take the plane alone... Plus, he can't sleep alone too... Are you ready for a sacrifice ????
    (i'm jealous!!!)
    I ONLY sleep alone - I dont share my bed - sorry joisey - and whats this about a plane - i thought you were gonna drive to me, then we were gonna go get AO and drive to Denver - no need for a plane - or you could fly to Tulsa, it may be cheaper - and then road trip it with us - we can stay in the same hotel - it would be sooooooooooooo much fun - come on - come on

    Leave a comment:


  • NJBRONCOSFAN
    replied
    haha, thanks for helping my cause Frenchie!!! You are truly a good friend!!!!

    Leave a comment:


  • frenchfan
    replied
    Originally posted by NJBRONCOSFAN
    Well, it doesn't look good, but i have til the 15th to decide, right?
    Hey OB !!! NJie is afraid to take the plane alone... Plus, he can't sleep alone too... Are you ready for a sacrifice ????
    (i'm jealous!!!)

    Leave a comment:


  • NJBRONCOSFAN
    replied
    Originally posted by orangenblue420
    If you only knew


    Yeah - really good - LONG weekend - its about freakin time - had the WHOLE day off yesterday - neither job - spent the whole day cleaning my house but acutally enjoyed every minute of it - finally got some shyt done around there - feels good -

    So have you decided on the opener yet?
    Well, it doesn't look good, but i have til the 15th to decide, right?

    Leave a comment:


  • orangenblue420
    replied
    Originally posted by frenchfan
    Why should she ? I like her tongue ... and her teeth... BITE Me !!
    LOL
    If you only knew
    Originally posted by NJBRONCOSFAN
    haha, good point.
    So, did you have a good weekend?
    Yeah - really good - LONG weekend - its about freakin time - had the WHOLE day off yesterday - neither job - spent the whole day cleaning my house but acutally enjoyed every minute of it - finally got some shyt done around there - feels good -

    So have you decided on the opener yet?

    Leave a comment:


  • frenchfan
    replied
    Originally posted by NJBRONCOSFAN
    You just can't keep that tongue in your mouth, can you?
    Why should she ? I like her tongue ... and her teeth... BITE Me !!
    LOL

    Leave a comment:


  • NJBRONCOSFAN
    replied
    haha, good point.
    So, did you have a good weekend?

    Leave a comment:


  • orangenblue420
    replied
    Originally posted by NJBRONCOSFAN
    You just can't keep that tongue in your mouth, can you?
    Why should I - That'd be no fun

    Leave a comment:


  • NJBRONCOSFAN
    replied
    You just can't keep that tongue in your mouth, can you?

    Leave a comment:


  • orangenblue420
    replied
    Originally posted by westflbroncostud
    hahahaha but you know whats funny frenchfan? im ahead of ob420
    We already know its by DEFAULT - (aka CHEATING)

    Leave a comment:


  • frenchfan
    replied
    Originally posted by westflbroncostud
    hahahaha but you know whats funny frenchfan? im ahead of ob420
    ROFL.
    Hey West, it doesn't worth to be ahead of OB420... I would prefer to be WITH OB420 !!! LOL

    Hey OB ! I've just found out where was your lost posts... I guess Westie have stolen them !!!! LMAO.

    Leave a comment:


  • frenchfan
    replied
    Good play NJie !!! Congrats !
    Sure you will soon fight against the girlies for being #1 !!!
    Beware of NJie girlies !!! LOL
    Plus, he's such a playa !!!
    In France, we call him "the ultimate gleaner" LMFAO !

    Leave a comment:


  • BlueDamsel
    replied
    Aye that's what I meant...

    Ah ob - he's already admitted he wouldn't know what to do with us...heh. We're just too much for one man! hahaha

    Leave a comment:


  • NOLABroncofan
    replied
    Originally posted by NJBRONCOSFAN
    I think she means a RunByDesign sandwich, aka Portisistheman
    ahhh.. Gotcha. Tks for the breakdown :p

    Nuff said...

    Leave a comment:

Working...
X