Announcement

Collapse
No announcement yet.

Happy Birthday to....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Happy Birthday to....

    Originally posted by westflbroncostud
    STLBRONCOSFAN!!!!! have a good one
    Please prepare to take an A$$ chewing from OJ&B when she shows up. I started a Happy BDay thread once without her permission and was summarily ( verbally ) beaten to within an inch of my life.

    In lieu of this... I wish you good luck. Additionally, Happy BDay StL

    Nuff said...

    Not as lean & Not as mean.. but damn proud to claim the title of (former) U.S. Marine
    ~DBMAdsf Llaus @T m0 P^~

  • #2
    Happy birthday STLBRONCOSFAN! How handy that your birthday is the start of a three day weekend. You have till tuesday to recover...
    Orange/Blue Girl in L.A.

    Comment


    • #3
      Happy birthday STLBRONCOSFAN... Have a nice party !!!

      PS : West, you're in serious trouble man !!! OB will BITE you soon !
      Just talk slowly please... I'm French

      GO BRONCOS


      (Sig made by Snk16)


      (thousands of bisous for Thundergirl, une fille du tonnerre !!!)

      My adoptee-a-fan are THE GIRLIES :kiss:

      Comment


      • #4
        Happy Friggin B-Day sucka!
        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by westflbroncostud
          o **** she just signed on AOL
          Change your name, leave the country and make some surgery to change your face !!!! Maybe that can save you now !
          Just talk slowly please... I'm French

          GO BRONCOS


          (Sig made by Snk16)


          (thousands of bisous for Thundergirl, une fille du tonnerre !!!)

          My adoptee-a-fan are THE GIRLIES :kiss:

          Comment


          • #6
            Originally posted by westflbroncostud
            probably not
            Too bad... we liked you (hmmm.. just a little ! LOL)... Rest In Peace now !
            Just talk slowly please... I'm French

            GO BRONCOS


            (Sig made by Snk16)


            (thousands of bisous for Thundergirl, une fille du tonnerre !!!)

            My adoptee-a-fan are THE GIRLIES :kiss:

            Comment


            • #7
              There is no escaping the wrath of OB!!!

              "The Gagne T-shirt jersey comes with a complimentary can of gasoline and a set of matches."

              Comment


              • #8
                Originally posted by westflbroncostud
                probably....thank god she has her away message up...hasnt realized it yet....
                Hmmm... Don't think so ! I think however she takes the time to make you feel the fear for a long time... then she will bite you when you won't expect it !
                LOL
                Just talk slowly please... I'm French

                GO BRONCOS


                (Sig made by Snk16)


                (thousands of bisous for Thundergirl, une fille du tonnerre !!!)

                My adoptee-a-fan are THE GIRLIES :kiss:

                Comment


                • #9
                  Originally posted by westflbroncostud
                  probably but im a man....i aint afraid
                  ahahahah !!! what a joke !!! excellent !!! Not afraid ? I can hear your knees shaking here in France !!!! You lier !
                  Be careful... she's behind you !!! ROFL
                  Just talk slowly please... I'm French

                  GO BRONCOS


                  (Sig made by Snk16)


                  (thousands of bisous for Thundergirl, une fille du tonnerre !!!)

                  My adoptee-a-fan are THE GIRLIES :kiss:

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by westflbroncostud
                    nope not afraid...i aint no pood(in france thats a pu**y)
                    In france? In new jersey we call it a pu*sy as well. I've never heard of a pood before, is that a very common term in fl?

                    P.S- beware of ob....she's lurking in the tall grass, waiting for her chance to pounce and bite you!!!!

                    "The Gagne T-shirt jersey comes with a complimentary can of gasoline and a set of matches."

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by NJBRONCOSFAN
                      In france? In new jersey we call it a pu*sy as well. I've never heard of a pood before, is that a very common term in fl?

                      P.S- beware of ob....she's lurking in the tall grass, waiting for her chance to pounce and bite you!!!!
                      You kill me NJie !!! That was a good one... In France we say 'une chatte'

                      West is so brave, he's not afraid... But we will see if I will be so brave when OB will be here !!! LOL
                      Hey OB !!! WHere are you ??? There's someone here who wants to be bitten !!!!
                      Just talk slowly please... I'm French

                      GO BRONCOS


                      (Sig made by Snk16)


                      (thousands of bisous for Thundergirl, une fille du tonnerre !!!)

                      My adoptee-a-fan are THE GIRLIES :kiss:

                      Comment


                      • #12
                        Dude you are soooooo dead - you best hope we never meet up - i will sooo kick your ass - and BTW - your chances with Samantha are now ZERO TO NONE!!!!!!!!!!!!!!!!

                        Comment


                        • #13
                          HAHA...it's hilarious how you use your daughter as a "bargaining chip" for lack of a better phrase!

                          "The Gagne T-shirt jersey comes with a complimentary can of gasoline and a set of matches."

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by orangenblue420
                            Dude you are soooooo dead - you best hope we never meet up - i will sooo kick your ass - and BTW - your chances with Samantha are now ZERO TO NONE!!!!!!!!!!!!!!!!
                            !!! ahahah... That's what we call in french "se prendre une veste" !!!! Good play OB !
                            Just talk slowly please... I'm French

                            GO BRONCOS


                            (Sig made by Snk16)


                            (thousands of bisous for Thundergirl, une fille du tonnerre !!!)

                            My adoptee-a-fan are THE GIRLIES :kiss:

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by orangenblue420
                              Dude you are soooooo dead - you best hope we never meet up - i will sooo kick your ass - and BTW - your chances with Samantha are now ZERO TO NONE!!!!!!!!!!!!!!!!
                              I told you so !

                              Nuff said...

                              Not as lean & Not as mean.. but damn proud to claim the title of (former) U.S. Marine
                              ~DBMAdsf Llaus @T m0 P^~

                              Comment

                              Working...
                              X