Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skate 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skate 3

    Game comes out tonight? Anyone else going to get this one?

    With Skate 3 and Red Dead Redemption (May 18th) I should be good to go for the summer.

  • #2
    Originally posted by Den615 View Post
    Game comes out tonight? Anyone else going to get this one?

    With Skate 3 and Red Dead Redemption (May 18th) I should be good to go for the summer.
    Yep I cant wait, got the text from gamestop today looks awesome!!!
    Dont forget about Madden 11
    sigpic

    Raiders @ Broncos 9-30-12

    Comment


    • #3
      Originally posted by MNBroncs85 View Post
      Yep I cant wait, got the text from gamestop today looks awesome!!!
      Dont forget about Madden 11
      Yup, haha got to get Madden in August...so many good games coming out

      Comment


      • #4
        I LOVE the skate series, and have played the demo everyday since it came out. Can't wait for tomorrow, game looks awesome. If anyone wants to play some games of skate or something, my PSN name is BobShaw44. Hit me up.

        Comment


        • #5
          Skaters gonna Skate!
          sigpic

          Comment


          • #6
            Originally posted by Rancid View Post
            Skaters gonna Skate!
            With a name like Rancid, you've gotta be a skater.

            Comment


            • #7
              Played it for about three hours today, gotta say that I love it so far

              Comment

              Working...
              X