Announcement

Collapse
No announcement yet.

ORANGE CRUSH IS BACK!!!!! (Music Video/Broncos Anthem)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • themadfanatic
    replied
    Originally posted by redneckrocker View Post


    Got shattered by TK!!
    lol i definitely called that one. "your quarterback's made of glass so im thinking you should have kirk cousins warming up on the sideline"...anyway im happy to see our orange crush D looking like their old selves i think they will continue that for the rest of the season. wes makes a huge difference

    Leave a comment:


  • redneckrocker
    replied


    Got shattered by TK!!

    Leave a comment:


  • redneckrocker
    replied
    Wonder if RG 3 & Out got the license number on that Mack Truck that ran him over!!

    Cue MadFanatic's song "Glass"!!

    Leave a comment:


  • themadfanatic
    replied
    Originally posted by Ohiobronco76 View Post
    Thanks man! I will for sure be getting it!
    it's available on Itunes now! here's the link https://itunes.apple.com/us/album/or...le/id735201143

    Leave a comment:


  • Ohiobronco76
    replied
    Thanks man! I will for sure be getting it!

    Leave a comment:


  • themadfanatic
    replied
    Originally posted by Hadez View Post
    TMF u just keep layin good stuff on us man.

    There are allot of reasons I really want to win it all this year...on that list is it would be really cool to have a Championship Season in which a talented artist created a song for each game. Hope u got the playoffs covered man

    Maybe u can talk to Sports Illustrated and part of the Super Bowl champ package would be your CD!
    That would be dope unfortunately idk if its possible. Unfinished business has a couple uncleared samples...

    Leave a comment:


  • Hadez
    replied
    TMF u just keep layin good stuff on us man.

    There are allot of reasons I really want to win it all this year...on that list is it would be really cool to have a Championship Season in which a talented artist created a song for each game. Hope u got the playoffs covered man

    Maybe u can talk to Sports Illustrated and part of the Super Bowl champ package would be your CD!

    Leave a comment:


  • themadfanatic
    replied
    Originally posted by Ohiobronco76 View Post
    How do I get this song? I want it bad!
    It will be on itunes and everywhere else in a couple days, just got approval today

    Leave a comment:


  • Ohiobronco76
    replied
    How do I get this song? I want it bad!

    Leave a comment:


  • themadfanatic
    replied
    Originally posted by broncosfan2 View Post
    Man I am stoked. This will be my new ring tone. Thanks
    haha that would be cool, i think i might set it as mine too lol

    Leave a comment:


  • broncosfan2
    replied
    Man I am stoked. This will be my new ring tone. Thanks

    Leave a comment:


  • themadfanatic
    replied
    Originally posted by USMC_BRONCO View Post
    Good gawd, what a hit!!! Must of felt like getting hit by a 79 Suburban!
    Yeah 365 lbs landing on u, im sure he's feeling it today lol

    Leave a comment:


  • themadfanatic
    replied
    Originally posted by kuyyo_morro View Post
    Nice video man. Gets adrenaline pumping.
    thanks, i feel like this song makes me wanna play football lol

    Leave a comment:


  • USMC_BRONCO
    replied
    Originally posted by Rancid View Post
    Mr. Griffin, III got him some Orange Crush delivered by Knighton.
    Good gawd, what a hit!!! Must of felt like getting hit by a 79 Suburban!

    Leave a comment:


  • kuyyo_morro
    replied
    Nice video man. Gets adrenaline pumping.

    Leave a comment:

Working...
X