Announcement

Collapse
No announcement yet.

Darrent Williams Smiley

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Darrent Williams Smiley

    Hey mods (or admin), is there any way you can create a Darrent Williams smiley as a tribute?

    Just curious.

    Thanks!
    "Oh I Have Slipped The Surly Bonds of Earth... Put Out My Hand And Touched the Face of God"

    -Rest In Peace, Darrent & Damien

  • #2
    Originally posted by spikerman
    Hey mods (or admin), is there any way you can create a Darrent Williams smiley as a tribute?

    Just curious.

    Thanks!
    Clever idea!

    Comment


    • #3
      It is clever.

      Maybe you could put it into the feedback forum so someone like Snk can make one.

      Comment


      • #4
        With a frohawk!


        Comment


        • #5
          Originally posted by ThunderGirl
          With a frohawk!
          great idea. lol. maybe a 27 somewhere?

          Comment


          • #6
            That would be the coolest ever!
            ...capture it...remember it...

            Comment


            • #7
              I would love it.

              I bet Snk could do it. He is amazing.
              MMA News
              MMA News 247

              Comment


              • #8
                i LOVE the idea!
                we should get one!
                great idea!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ThunderGirl
                  With a frohawk!

                  Yes...and a BIG smile!!!

                  Comment


                  • #10
                    Please somebody make one, that would be the coolest.
                    THE TRUTH

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ThunderGirl
                      With a frohawk!
                      That was the first thing I thought of, too. Gotta have the frohawk!!

                      Comment


                      • #12
                        i will try
                        thanks for suggestion.... i will make it orange so it can match these freaky ones...

                        Comment


                        • #13
                          It's a great idea if it matches the rest. Good thinking!
                          The NFL being played overseas is a terrible idea.

                          Comment


                          • #14
                            the one i made sucked... it didnt look good because i had to draw in on photoshop, and i got no imagination... so the fro didnt look good..... man....if someone made the pictures, i can animate it for them.....

                            if not im gonna try to redraw this is macro flash instead of photoshop......yep..... man that one sucks... blah... cant even see the hair cuz its too close to the blue on the boards.... hmmmm.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by 12and4
                              the one i made sucked... it didnt look good because i had to draw in on photoshop, and i got no imagination... so the fro didnt look good..... man....if someone made the pictures, i can animate it for them.....

                              if not im gonna try to redraw this is macro flash instead of photoshop......yep..... man that one sucks... blah... cant even see the hair cuz its too close to the blue on the boards.... hmmmm.

                              a little large, and rough edges, but not that bad....its way better than i could EVER do.

                              Comment

                              Working...
                              X