Announcement

Collapse
No announcement yet.

Broncos @ Redskins Preseason Week 3 Game Night Thread

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IBeWriteGood View Post
    nevermind. Keenum....do your thing, bruh.
    lol I was about to follow up on your question about to O-line, but you self corrected.

    Comment


    • Will that be all for Keenum?

      Comment


      • Dang... will Wolf ever play more than a few games a season?

        Comment


        • Nice work there B Marsh.
          sigpic
          2013 Adopted Bronco - Duke Ihenacho

          Comment


          • Originally posted by -Rod- View Post
            Musgrave will probably run the same setup during the regular season, but fake the handoff to Sanders and make Keenum throw deep to Sutton.
            Lots of winkles you could add to that play.

            Comment


            • Originally posted by IBeWriteGood View Post
              Wish they would have saved that for the regular season. That was freaking sick!!!
              Save it for the SB, make teams do their homework!
              #swapping

              Comment


              • Great kick. Fielded at the one yard line.

                Comment


                • Originally posted by Red_Label View Post
                  Dang... will Wolf ever play more than a few games a season?
                  Let’s hope he’s okay. Can’t go down this early.

                  Comment


                  • Hmm, I think I'm behind in the steam. Poo

                    Comment


                    • Originally posted by Rastic View Post
                      Hmm, I think I'm behind in the steam. Poo
                      I was going to ask what you're talking about?
                      sigpic
                      2013 Adopted Bronco - Duke Ihenacho

                      Comment


                      • The Broncos need to score a couple of hundred points to give Paxton a cushion when he comes in at the two minute warning of the 4th quarter.
                        Adopt-A-Bronco: Tim Patrick

                        Comment


                        • If Adrian Peterson = All Day, Sanders = All Play

                          Comment


                          • Originally posted by cirehawk View Post
                            lol I was about to follow up on your question about to O-line, but you self corrected.
                            Hahaha, good looking out, buddy

                            Comment


                            • Portis looks bigger than AP

                              Comment


                              • Originally posted by Red_Label View Post
                                If Adrian Peterson = All Day, Sanders = All Play
                                I think you mean If Adrian Peterson = All Day, Sanders = All Pay.
                                Adopted Bronco: DeMarcus Ware

                                Comment

                                Working...
                                X