Announcement

Collapse
No announcement yet.

Everything 2019 NFL Draft... Let's Go Broncos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by orange crush75 View Post
    You think Raiders take Lock?
    I think they'll take an offensive lineman.
    Superbowl 50 Champions!

    Comment


    • Originally posted by Lest0714 View Post
      Did you miss the two thirds of the draft?
      Calm down I forgot lol. Quick to type slow to think on that one
      Anonymity is cowardice, and cowards are not known for their wisdom.

      Comment


      • Originally posted by denvercrush81 View Post
        That's a bold strategy cotton lol
        Haha. Nice reference. Lol. Skins...another RGIII and Cousins. Go Snyder

        Comment


        • Fant

          https://www.youtube.com/watch?v=C2evcFxBPUI

          1:51 he outruns Denzel Ward...impressive, this is gonna be fun.
          To permit irresponsible authority is to sell disaster. (Heinlein)...like Broncos season tickets!

          Comment


          • Wow, Redskins trade up for Sweat.

            Comment


            • Decent pick Washington,,,
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by Humberg View Post
                Fant

                https://www.youtube.com/watch?v=C2evcFxBPUI

                1:51 he outruns Denzel Ward...impressive, this is gonna be fun.
                haha that is crazy. A TE that can outrun the 4th overall pick last year. One of the biggest needs we never have addressed was TE, so I'm not at all unhappy with this pick.
                Superbowl 50 Champions!

                Comment


                • Redskins win round 1
                  I need more Oline, please and thank you

                  Comment


                  • Originally posted by Humberg View Post
                    Fant

                    https://www.youtube.com/watch?v=C2evcFxBPUI

                    1:51 he outruns Denzel Ward...impressive, this is gonna be fun.
                    Wow. Flacco to Fant is hopefully going to be a great thing. My Wife is a Ravens fan...🤦*♂️...but I watched a lot of Flacco, and yes, he LOVES his TE

                    Comment


                    • Originally posted by TheAsianPA View Post
                      It was definitely a pick of need, but with the right coaching I can see Fant making it to a second contract with us. Wade Harman, our tight ends coach, has worked with some good TE's in Atlanta, and he probably is overjoyed with getting a top end prospect to work with.
                      To piggy back off of that, we don't need to wonder if TE is a major part of the K Shanahan offense. Hockenson was gonzo, so there it is. I'm glad Elway doens't think Heuerman is that guy.

                      Comment


                      • Stupid Raiders.....Why do they have so many picks...... ugh
                        LETS GO GET EM BOYS

                        Comment


                        • Originally posted by Humberg View Post
                          Fant

                          https://www.youtube.com/watch?v=C2evcFxBPUI

                          1:51 he outruns Denzel Ward...impressive, this is gonna be fun.
                          I didn't pay a whole lot of attention to Fant because I didn't think he matched up to any of our draft pick spots (he didn't-yay me) so thanks for posting that. Voch Lombardi does great videos.
                          Adopt-A-Bronco: Kendell Hinton

                          Comment


                          • I feel like a time traveler watching a fanbase scream about their team twice missing the opportunity to draft Jake Locker...

                            Comment


                            • What a great draft for Washington so far.

                              Comment


                              • Raiders at full meh right about now...

                                But we thought that of the last year Cleveland browns.,

                                But it’s the raiders..
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X