Announcement

Collapse
No announcement yet.

What happens when SD faces Fox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by jcdavey View Post
    so your saying your new coach's trophy case is as empty as ours


    looks like you'll be dissing mr fox everytime you diss SD


    that's awesome, you guys should probably be nicer to your sb-less head coach
    Well he is a former SD assistant and I guess he must have inherited your teams loser ways. So, maybe your right he is just like SD and every time you insult him your insulting yourselves and your teams crappy history
    2016 Draft: http://forums.denverbroncos.com/show...aft-Watch-list

    Comment


    • #17
      Originally posted by Joshecalpoly View Post
      Well he is a former SD assistant and I guess he must have inherited your teams loser ways. So, maybe your right he is just like SD and every time you insult him your insulting yourselves and your teams crappy history
      Yeah, but San Diegos "crappy history" is now Denvers present and forseeable future. Hope you guys are enjoying it.

      Comment


      • #18
        Originally posted by High Voltage View Post
        Yeah, but San Diegos "crappy history" is now Denvers present and forseeable future. Hope you guys are enjoying it.
        Yeah until we go 2-14 and stay out of playoffs for 5 more years and you win 2 rings and 5 more championships then our histories cant be compared
        2016 Draft: http://forums.denverbroncos.com/show...aft-Watch-list

        Comment


        • #19
          Originally posted by baphamet View Post
          i am sure you do being the broncos homer that you are. you guys always think you are better than you are until fans like me shed some light on the reality of the situation.

          fox is the best guy your team could have hired, it was a good hire. but dude just got fired for running his team into the dirt and you want to act like there is no doubt in your mind that he will be successful with your team?

          LMAO!! homerism at its finest.

          its also hysterical that you think the chargers are on a "rocky road of disaster" considering you are a fan of the Denver broncos.

          your team is inferior to every team except the team that fox just got fired from lol how ironic is that?

          yet you have the nerve to talk junk on norv turner like he is sooo much worse than fox? yeah, just like MCD was better than norv too, right? isn't that what you homers were saying when he was the coach?
          Come on you should know better then to use logic with these donk homers. If Bowlen had a change of heart and decided to bring back McGenious more then half of them probably would say he's a better coach then Norv.

          Comment


          • #20
            Originally posted by NFLfan..MLBzzzz View Post
            Come on you should know better then to use logic with these donk homers. If Bowlen had a change of heart and decided to bring back McGenious more then half of them probably would say he's a better coach then Norv.
            Neither of them are that good of coaches Norv has 6 losses more then wins and so does McD.

            Both Curly Lambeau (he had 2 2 win seasons) and Tom Landry (had a winless season) had worse seasons then Fox did last year. Are you calling 2 of the most legendary coaches in the NFL horrible coaches?

            Steve Owen, Chuck Noll, Ray Flaherty, and Jimmy Conzelman are all legendary coaches with worse or similar records to Fox's last season.

            You guys would be praising Bert Bell if he got you to the playoffs.
            Last edited by Joshecalpoly; 01-15-2011, 05:46 PM.
            2016 Draft: http://forums.denverbroncos.com/show...aft-Watch-list

            Comment

            Working...
            X