Announcement

Collapse
No announcement yet.

good game patriots fans!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • arapaho
    replied
    Originally posted by Sam_Z View Post
    Lmao I didn't accuse you of being the same entity as trollb12 but good move with your attention deficit.

    Secondly, Arapahoe and I have never ganged up on Lil barph. In fact we've never really ever talked to each other so and in your own words "quit crying and lying"...

    As if anyone would have to gang up on you anyway, lol your such a push over it would be funny if not for being so damn sad and pathetic...
    the ole baprod smack...everybody is crying about his wicked pissah of smack, we all gang up on him

    Leave a comment:


  • Sam_Z
    replied
    Originally posted by baphamet View Post
    if you think i'm the same person report it and have the mods check ip's. poor samantha and arapaho, if they can't gang up on me they feel at a disadvantage......i don't blame you guys for crying about that, you are at a disadvantage when dealing with more than just me vs all of you.

    ever notice i never have to whine and cry about all you broncos fans ganging up on me? it's because you need all the help you can get and it wouldn't be fair otherwise.
    Lmao I didn't accuse you of being the same entity as trollb12 but good move with your attention deficit.

    Secondly, Arapahoe and I have never ganged up on Lil barph. In fact we've never really ever talked to each other so and in your own words "quit crying and lying"...

    As if anyone would have to gang up on you anyway, lol your such a push over it would be funny if not for being so damn sad and pathetic...

    Leave a comment:


  • baphamet
    replied
    Originally posted by Sam_Z View Post
    Perhaps but niether party is smart enough to change their dialect to that extent and remember to do it per character every time. LOL

    The only way that could be possible is if this person was suffering from a true split personality disorder however I don't think it's true to the Hollywood effect. But I could be wrong.
    if you think i'm the same person report it and have the mods check ip's. poor samantha and arapaho, if they can't gang up on me they feel at a disadvantage......i don't blame you guys for crying about that, you are at a disadvantage when dealing with more than just me vs all of you.

    ever notice i never have to whine and cry about all you broncos fans ganging up on me? it's because you need all the help you can get and it wouldn't be fair otherwise.

    Leave a comment:


  • baphamet
    replied
    Originally posted by arapaho View Post
    they might be each other
    crying and lying, it's all you got left.

    Leave a comment:


  • baphamet
    replied
    Originally posted by Sam_Z View Post
    That may be but the Broncos still have a better record than your team yet you are in here trolling away contradicting your every post. You make a damn good partner for Mr. contradictory king TammyBrady12. Glad you found each other.
    id be in here running my mouth regardless, sorry you can't get over the fact that your team is terrible right now, so terrible that they get embarrassed and dominated by two other bad football teams

    say what you want about the chargers but aside from that chiefs game where reivers had one of the worst games of his career, the chargers have competed in every single game and that is also considering they have still played bad and shoot themselves in the foot in all those games, even the wins.

    don't let the chargers get their stuff together, at least they have potential, unlike your crap dumpster fire of an offense led by trevor "deer in headlights" siemian LOL

    Leave a comment:


  • Sam_Z
    replied
    Originally posted by arapaho View Post
    they might be each other
    Perhaps but niether party is smart enough to change their dialect to that extent and remember to do it per character every time. LOL

    The only way that could be possible is if this person was suffering from a true split personality disorder however I don't think it's true to the Hollywood effect. But I could be wrong.

    Leave a comment:


  • arapaho
    replied
    Originally posted by Sam_Z View Post
    That may be but the Broncos still have a better record than your team yet you are in here trolling away contradicting your every post. You make a damn good partner for Mr. contradictory king TammyBrady12. Glad you found each other.
    they might be each other

    Leave a comment:


  • Sam_Z
    replied
    Originally posted by baphamet View Post
    he's right though.....the chargers are not a good team, they were not a good team before losing to the pats. your team got embarrassed back to back by bad teams, teams that were a combined 2-9 at the time. that's the hilarious part in all this and you guys are in here trolling away

    all you got left is cryin about trolls while being a troll yourself, think about how idiotic and pathetic that is.
    That may be but the Broncos still have a better record than your team yet you are in here trolling away contradicting your every post. You make a damn good partner for Mr. contradictory king TammyBrady12. Glad you found each other.

    Leave a comment:


  • baphamet
    replied
    Originally posted by Sam_Z View Post
    Oh look guys pansyfan4ever forever is feeling left out....

    Everyone needs to ignore this troll. It never has anything sensible to say nor does it contribute anything to the message forum other than trolling harder than any of the other trolls in here.
    I insist that each and every one of you ignore this thing, don't respond to it, don't give it any attention.
    he's right though.....the chargers are not a good team, they were not a good team before losing to the pats. your team got embarrassed back to back by bad teams, teams that were a combined 2-9 at the time. that's the hilarious part in all this and you guys are in here trolling away

    all you got left is cryin about trolls while being a troll yourself, think about how idiotic and pathetic that is.

    Leave a comment:


  • baphamet
    replied
    Originally posted by Sam_Z View Post
    Barph would prolly enjoy being used, it'd make him feel important plus that thing ain't looking for no ring.
    this is actually the most quality smack you have ever ran in your entire life samantha, you go guuuuurl.

    Leave a comment:


  • Sam_Z
    replied
    Originally posted by PatsFan4ever View Post
    Your pathetic team just got blanked by them.
    Oh look guys pansyfan4ever forever is feeling left out....

    Everyone needs to ignore this troll. It never has anything sensible to say nor does it contribute anything to the message forum other than trolling harder than any of the other trolls in here.
    I insist that each and every one of you ignore this thing, don't respond to it, don't give it any attention.

    Leave a comment:


  • PatsFan4ever
    replied
    Originally posted by Sam_Z View Post
    Barph would prolly enjoy being used, it'd make him feel important plus that thing ain't looking for no ring.
    Your pathetic team just got blanked by them.

    Leave a comment:


  • PatsFan4ever
    replied
    Originally posted by Lumiere View Post
    Ahhhh, two trolls found love.
    Speaking the truth is trolling now? November 12th is coming, kiddo.

    Leave a comment:


  • Sam_Z
    replied
    Originally posted by Lumiere View Post
    Hahahaha! I'm not sure this romance can last, though...Patriots trolls have been known to cheat.
    Barph would prolly enjoy being used, it'd make him feel important plus that thing ain't looking for no ring.

    Leave a comment:


  • Lumiere
    replied
    Originally posted by Sam_Z View Post
    Hahahaha! I'm not sure this romance can last, though...Patriots trolls have been known to cheat.

    Leave a comment:

Working...
X