Announcement

Collapse
No announcement yet.

Congrats Philly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Congrats Philly

    Great win, took out one of the best teams and QBs ever!
    sigpic

  • #2
    Kudos to the Eagles. They played to win the whole game. Outplayed the Pats. Big time Defensive play to cause the Brady fumble.

    Will be interesting to find out why BB benched Malcom Butler the whole game. Pats secondary certainly could have used some help.

    Comment


    • #3
      For sure, congratulations eagle's, well deserved!!

      Comment


      • #4
        One thing about the Patriots, they give us some darn good Super Bowls.

        Congrats to the Eagles fans. My NFC East friends are pissed right now lol.

        Comment


        • #5
          "Only a brick wall could stop you, its' name is the Eagles." -UrinatingTree 2017.

          Comment


          • #6
            Originally posted by DevilSpawn View Post
            One thing about the Patriots, they give us some darn good Super Bowls.

            Congrats to the Eagles fans. My NFC East friends are pissed right now lol.
            That is exactly what I told my brothers in law who was rooting for New England tonight. Some damn good games, and kudos to both teams, they made it really exciting!

            Comment


            • #7
              Yeah. All Brady superbowls have been nail biters. Congrats to the Eagles.

              Too bad Philly fans aren’t happy about the win. They rioted and destroyed their City. But according to Broncos fans, Pats fans are the worst.

              http://www.12up.com/posts/5969148-ea...super-bowl-win

              Comment


              • #8
                Originally posted by Brady6 View Post
                Yeah. All Brady superbowls have been nail biters. Congrats to the Eagles.

                Too bad Philly fans aren’t happy about the win. They rioted and destroyed their City. But according to Broncos fans, Pats fans are the worst.

                http://www.12up.com/posts/5969148-ea...super-bowl-win
                Hmmmmmm

                AMHERST, Mass. - The New England Patriots’ Super Bowl loss led to a chaotic scene at UMass Amherst.

                About 2,000 students flooded the streets outside the dorms and were shouting expletives and climbing trees and poles.

                Officials told Boston 25 News that six people were arrested and 12 were taken to a hospital with injuries.

                Twitter users posted several videos and photos that depicted the rowdy crowd.

                They said several fights broke out as angry students threw objects and set off smoke bombs and firecrackers.



                Advertisement
                The crowd was so large Massachusetts State Police troopers in riot gear were called in to help, and police also used pepper spray to disperse the crowd.

                The area was eventually cleared at 11:30 p.m.

                Injuries ranged from head injuries to lacerations and alcohol intoxication.

                UMass said it plans to press charges against the six people arrested, and the school will look into disciplinary measures.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  No burning cars or looting in MA? I could only imagine if the Eagles lost.

                  Comment


                  • #10
                    Pats fans in denial. Lol!
                    :lombardi:2019 Adopt-A-Bronco: Dr. Dre'Mont Jones
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Ironic:

                      Eagles beat us in the regular season bad. Eagles win Super Bowl. Eagle fan celebrates Super Bowl win by eating Bronco crap.
                      https://nypost.com/2018/02/05/eagles...-poop-is-cool/

                      Make of that what you will.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Houshmazode View Post
                        Pats fans in denial. Lol!
                        Yea, they triggered and need to protest the NFC East Privilege.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Brady6 View Post
                          No burning cars or looting in MA? I could only imagine if the Eagles lost.
                          Nah, your fans just go and rob players (like Gronks) houses.

                          https://www.bostonglobe.com/metro/2018/02/06/rob-gronkowski-may-have-had-multiple-safes-and-possible-guns-stolen-during-break/zH3rw1yQRvl3UkdEmWj0JN/story.html

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Bates View Post
                            Ironic:

                            Eagles beat the crap out of us in the regular season bad. Eagles win Super Bowl. Eagle fan celebrates Super Bowl win by eating Bronco crap.
                            https://nypost.com/2018/02/05/eagles...-poop-is-cool/

                            Make of that what you will.
                            The part in red makes it truly full circle.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Brady6 View Post
                              Yeah. All Brady superbowls have been nail biters. Congrats to the Eagles.

                              Too bad Philly fans aren’t happy about the win. They rioted and destroyed their City. But according to Broncos fans, Pats fans are the worst.

                              http://www.12up.com/posts/5969148-ea...super-bowl-win
                              You are the worst, that's not according to us, that's basically universally known. No one in the USA likes patriots fans... Or really, Boston fans in general.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X