Announcement

Collapse
No announcement yet.

Battle of the perfects

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Battle of the perfects

    Who will be the last undefeated team standing?
    32
    Cinnci
    12.50%
    4
    Pittsburg
    31.25%
    10
    Indy
    31.25%
    10
    NY Giants
    3.13%
    1
    Tampa Bay
    12.50%
    4
    Kansas City
    9.38%
    3
    Washington
    0.00%
    0
    Last edited by Bucc_Nasty; 09-22-2005, 01:42 PM.
    sigpic
    When you wanna win the game you gotta play it Bucc_Nasty!!
    ^^THX SNK^^^^
    You Da Man

  • #2
    I gotta be honest, Cinnci. That team looks scary, they're intense, Palmer looks great, they come together well. I expect them to be the last team with a loss, or in the last 3.

    Sorry, you can not add yourself to your own ignore list.

    Comment


    • #3
      Yea I agree...never thought id see the day that i'd say..look out for them bangels
      sigpic
      When you wanna win the game you gotta play it Bucc_Nasty!!
      ^^THX SNK^^^^
      You Da Man

      Comment


      • #4
        Tampa will be the last one.

        The Bengals have a very bad defense and the Colts are going to lose to the Browns.
        The Browns are gone; I'm not a fan of the Impostors

        The real Browns are in Baltimore, see?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dawgfan
          Tampa will be the last one.

          The Bengals have a very bad defense and the Colts are going to lose to the Browns.

          HAHA..i love your faith dawg...lol

          I'll pull for you..edwards in on my fft
          sigpic
          When you wanna win the game you gotta play it Bucc_Nasty!!
          ^^THX SNK^^^^
          You Da Man

          Comment


          • #6
            Indy, that defense is actually winning games for them


            Comment


            • #7
              Colts, Bengals, and Bucs.

              Colts will beat the Browns.

              Cinci will beat Chicago.

              The Bucs will be Green Bay.



              sigpic

              Sig made by me. Click top sig to view my Graphics Portfolio.

              There are three things you can expect in life:

              1. Death
              2. Taxes
              3. The Ball Being Picked Off by Champ Bailey

              Comment


              • #8
                I voted Cinci, but watch it be WASHINGTON lol.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jtwomey07
                  I voted Cinci, but watch it be WASHINGTON lol.

                  They're ruining our draft position!!!!!! NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

                  sigpic

                  Sig made by me. Click top sig to view my Graphics Portfolio.

                  There are three things you can expect in life:

                  1. Death
                  2. Taxes
                  3. The Ball Being Picked Off by Champ Bailey

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Snk16
                    They're ruining our draft position!!!!!! NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

                    What exactly was the deal worked out for that trade???
                    sigpic
                    When you wanna win the game you gotta play it Bucc_Nasty!!
                    ^^THX SNK^^^^
                    You Da Man

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bucc_Nasty
                      What exactly was the deal worked out for that trade???
                      It was like we traded our 2005 1st rounder and they gave us their 2006 (this year) Draft 1st Rounder and like 3rd or something.

                      sigpic

                      Sig made by me. Click top sig to view my Graphics Portfolio.

                      There are three things you can expect in life:

                      1. Death
                      2. Taxes
                      3. The Ball Being Picked Off by Champ Bailey

                      Comment


                      • #12
                        sweet..just found out who i wanna play in the superbowl..lol...just playin
                        sigpic
                        When you wanna win the game you gotta play it Bucc_Nasty!!
                        ^^THX SNK^^^^
                        You Da Man

                        Comment


                        • #13
                          I gotta go with Pitt as being last team standing undefeated. They are just looking way too oiled already, and it's still early in the season but they came out swinging. Willie Parker is eating it up, Big Ben is right on the money and Randle El is looking better than he's ever looked before.

                          Oh yeah, and there defense is looking pretty good too.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Bucc_Nasty
                            sweet..just found out who i wanna play in the superbowl..lol...just playin
                            , too bad their in the same conference
                            Administrator

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Colts. They might have struggled on O last week, but the D for once carried that team and once the O gets rolling, they are going to be scary good. Kind of like us, just wait. Our O will get rollin.

                              Comment

                              Working...
                              X