Announcement

Collapse
No announcement yet.

800!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 800!!!

    800 posts, man that is alot of posts, well compared to alot of you its not but still. Just 200 away from the 1000 club.
    WE ARE WHO THEY THOUGHT WE WERE

  • #2
    2515 off the pace of Lava!!! You can catch him if you hurry!!!
    The Game Day Thread: Year 18 in progress!!!

    Comment


    • #3
      Congrats!

      I made 500 today...Yay!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Elway
        2515 off the pace of Lava!!! You can catch him if you hurry!!!
        I think I might do that,haha, Here I come Lava.JK. 3000+ posts is amazing. When I first joined I remember Lava and you having like 200 posts and I was like man they have alot of posts.haha.

        Congradulations to you too Beergirl on 500 posts.
        WE ARE WHO THEY THOUGHT WE WERE

        Comment


        • #5
          Yeah, I just post and before I knew it they climbed, some good threads pop up and you don't realize what kind of posting you are doing. But they are both good accomplishments from both of you.
          The Game Day Thread: Year 18 in progress!!!

          Comment


          • #6
            Yeh...I just really started posting the other day. For a while I couldn't access my account because I had changed email addresses & it never sent a verification email to my new address, but then wanted me to reply to it...I'll be catching up to you in no time at all (if my numbers on the mane show anything...LOL)

            Comment


            • #7
              I went over to the Mane a few days ago. If I remeber right you have like 1500 posts or somewhere around there. Ya I saw that you just started to post like a week ago. You will probably catch up to Lava also.
              WE ARE WHO THEY THOUGHT WE WERE

              Comment


              • #8
                Yeh I have somewhere above 1000...I just started posting there in December. I just have a lot to say

                Comment


                • #9
                  1263 to be exact there. Not too shabby. You can become our quen of the posters if you get past Lava lamp.
                  The Game Day Thread: Year 18 in progress!!!

                  Comment


                  • #10
                    hmmm "become our queen"...do you really need a "ruler" that badly???

                    I'm sure I could do it...Like I always tell alec, I just gotta disable his computer!

                    Comment


                    • #11
                      More in the line of like Queen Elizabeth, you become a figurehead just smile, look royal and wave your hand back & forth... and say something like "I'm jolly good"
                      The Game Day Thread: Year 18 in progress!!!

                      Comment


                      • #12
                        I'm already a princess...I'll have to attach the image on here when I get home...

                        Comment


                        • #13
                          still waiting on that one your worshipness... :p
                          The Game Day Thread: Year 18 in progress!!!

                          Comment


                          • #14
                            oh yeh

                            I forgot...

                            Comment


                            • #15
                              Wahooo!
                              600!
                              Halfway there! LOL

                              Comment

                              Working...
                              X