Search:

Type: Posts; User: dizzolve

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.18 seconds.

  1. Replies
    101
    Views
    6,868

    I'd like to get into selling puts. Maybe playing...

    I'd like to get into selling puts. Maybe playing the wheel for certain companies at good pricing. But I need to get a job to get some real buying power. I got laid off last year.

    I actually...
  2. Replies
    32
    Views
    949

    Legit Asterisk season now

    Legit Asterisk season now
  3. Replies
    31
    Views
    833

    I'd say no. The plan is to see if the guy is who...

    I'd say no. The plan is to see if the guy is who Elway thinks he can be or not. Can't do that by going into it thinking you're gonna pull him if he fails.

    Now, I would like to have seen a better...
  4. Replies
    42
    Views
    1,654

    That would suck for him to go .500 when our team...

    That would suck for him to go .500 when our team is basically quadrapalegized
  5. Thread: Corona virus

    by dizzolve
    Replies
    2,278
    Views
    59,604

    well 200,000 people did die in the US. It...

    well 200,000 people did die in the US. It 'didn't' effect nearly no one. So while you might be right.... just ignoring it is not the right way to go about it. Not saying that's what you're...
  6. Replies
    2,619
    Views
    168,125

    We played 2 really good defenses.

    We played 2 really good defenses.
  7. Replies
    100
    Views
    4,231

    Well there's definitely an Asterisk on the...

    Well there's definitely an Asterisk on the Broncos season now. If Covid didn't do it
  8. Replies
    2,619
    Views
    168,125

    That's on his throwing arm too wasn't it

    That's on his throwing arm too wasn't it
  9. Yep 2 yards to go, run run. Earlier in the game...

    Yep 2 yards to go, run run. Earlier in the game there was a run situation where we passed and it worked out and I was delighted that Shurmur zigged when likely most of us zagged ........but with...
  10. Wait a minute the Chargers are beating the Chiefs?

    Wait a minute the Chargers are beating the Chiefs?
  11. Check out Talib's podcast :) With the Bronco...

    Check out Talib's podcast :)

    With the Bronco gear in the background :D

    https://www.youtube.com/watch?v=m7qqcXGsdug&pp=wgIECgIIAQ%3D%3D
  12. I'll give the Broncos this .......... they...

    I'll give the Broncos this ..........

    they gave me a shot of adrenaline for a minute

    Oh well. young team

    At least they didn't totally go home without their clothes.

    I woulda went run run...
  13. I hated the Gordon pick up this offseason But...

    I hated the Gordon pick up this offseason

    But since Lindsey is injured ....... and Gordon is having a nice game.......

    Last week that fumble really hurt though. Nice game today tho
  14. well ......... true. But for me, the Broncos are...

    well ......... true. But for me, the Broncos are at least not quitting. Before this come back it was really bad. It at least improved from embarrassment
  15. bigtime catch Fant WOW.........and throw under...

    bigtime catch Fant

    WOW.........and throw under BIG pressure
  16. Is Pittsburg choking?

    Is Pittsburg choking?
  17. Just going to say ....... a win would really...

    Just going to say ....... a win would really bring this team up. I dunno if they can do it, but ....... east coast early game road win? Against a good Steelers team....... with all the adversity
  18. Vic needs to start thinking about clock lol

    Vic needs to start thinking about clock lol
  19. Let's just say it's very early to fold

    Let's just say it's very early to fold
  20. What a drive fellas!

    What a drive fellas!
  21. You have to look at the big picture. No...

    You have to look at the big picture. No preseason. The injuries. Year of the Bug.

    Can't ignore the time management fiasco last week. That was way too gambly if he's serious about his...
  22. I just had a Trevor Simeon flashback

    I just had a Trevor Simeon flashback
  23. PITT's physicality has been making a difference...

    PITT's physicality has been making a difference all game. But that last roughing call really helped.

    Good job Fant and Driskel. And Jeudy too. Fant bailed him out this time. Hopefully he can...
  24. We're actually in this game! sorta

    We're actually in this game!


    sorta
  25. I hate seeing guys who come from a team...

    I hate seeing guys who come from a team ...........we play that team and the guy 'seemingly' gives his former team a bunch of unforced error gifts
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4