Search:

Type: Posts; User: theMileHighGuy

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  1. Sticky: GGs for 1k for Sutton :salute:

    GGs for 1k for Sutton :salute:
  2. Sticky: D has played so well at the end of this that we...

    D has played so well at the end of this that we could've actually had a shot. Oh well.
  3. Sticky: Now simmons breaks on a ball. woof.

    Now simmons breaks on a ball. woof.
  4. Sticky: :laugh: Can we go home?

    :laugh: Can we go home?
  5. Sticky: You would think these guys had never seen snow...

    You would think these guys had never seen snow before. We should just get our stars out of there at this point.
  6. I think Vic wasn't a head coach in his 60 year...

    I think Vic wasn't a head coach in his 60 year career for a reason. The end of that game was so sloppy. Sigh
  7. How do we not have a play ready there? ugh fangio

    How do we not have a play ready there? ugh fangio
  8. Doesn't get easier than that. Elway and Fangio...

    Doesn't get easier than that. Elway and Fangio both gotta go.
  9. We deserved that. Man....

    We deserved that. Man....
  10. Fant is way too slow and our TEs too poor of...

    Fant is way too slow and our TEs too poor of blockers for these running plays, I hate it so much.
  11. Man what is going on??

    Man what is going on??
  12. The oline has just stopped competing... what the...

    The oline has just stopped competing... what the heck man.
  13. We've been getting like 8 yards per carry... I...

    We've been getting like 8 yards per carry... I hate throwing the ball on 1st down there. Oh well :S
  14. Hahahahah hahah ha What even is this...

    Hahahahah

    hahah

    ha

    What even is this game....
  15. That's such a bad penalty. Gotta call the refs...

    That's such a bad penalty. Gotta call the refs horrible both ways.
  16. I'm down! Heck, let Sutton punt. Lol.

    I'm down!

    Heck, let Sutton punt. Lol.
  17. We desperately need a new punter. Yikes.

    We desperately need a new punter. Yikes.
  18. We are getting soooo many calls. These refs must...

    We are getting soooo many calls. These refs must not know we're the Broncos either.
  19. JANO diggin through the line like a trapped...

    JANO diggin through the line like a trapped miner!!


    Who is this team?! :logo:
  20. Who is this offensive coordinator?? :laugh: ...

    Who is this offensive coordinator?? :laugh:


    LETS GO
  21. 10-6 baby, let's go!! :logo:

    10-6 baby, let's go!! :logo:
  22. Replies
    176
    Views
    7,323

    Pray for Brandon Allen. Lol.

    Pray for Brandon Allen. Lol.
  23. That's a good way to get yourself cut Joe! Keep...

    That's a good way to get yourself cut Joe! Keep it up! :laugh:

    For real tho, I love that he said that. Someone has to.
  24. Replies
    48
    Views
    2,245

    I haven't seen anything that makes me think we...

    I haven't seen anything that makes me think we could beat the Dolphins
  25. Thread: Flacco

    by theMileHighGuy
    Replies
    3,503
    Views
    172,482

    Start Allen, it doesn't matter.

    Start Allen, it doesn't matter.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4