Search:

Type: Posts; User: taz1458

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Sticky: Add in another choke job, a pathetic excuse of an...

    Add in another choke job, a pathetic excuse of an offensive coordinator, and yet another HORRENDOUS non-call but these idiot officials, and we lose again. Screw it. Elway needs fired, and take...
  2. Sticky: I was thinking the exact same thing. Pretty...

    I was thinking the exact same thing. Pretty pathetic.
  3. Sticky: They essentially lost nothing there if you think...

    They essentially lost nothing there if you think about it. All-in-all, not a bad idea really.
  4. Sticky: Welcome to the NBAFL. Where flopping now gets...

    Welcome to the NBAFL. Where flopping now gets you calls.
  5. Sticky: Nice play by Freeman there. Surprised we didn't...

    Nice play by Freeman there. Surprised we didn't run a draw play LMAO
  6. Sticky: No way he isn't done for the year.

    No way he isn't done for the year.
  7. Sticky: Thanks Scangarillo!!!! Glad we will lose our 4th...

    Thanks Scangarillo!!!! Glad we will lose our 4th game this year with your pathetic excuse of playcalling!!! PA-THE-TIC!!!
  8. Good eye guys!!! I was so damn concerned about...

    Good eye guys!!! I was so damn concerned about making sure that I got the weekly stuff right I fat fingered the numbers, LOL. IM working on a deal to automatically update the change of positions...
  9. Sticky: THU NOV 14 PIT@CLE SUN NOV 17 ATL@CAR...

    THU NOV 14
    PIT@CLE

    SUN NOV 17
    ATL@CAR
    DAL@DET
    JAX@IND
    BUF@MIA
    HOU@BAL
    DEN@MIN
  10. Sticky: Broncos Country 'Pick Em Challenge -- Week 11

    https://i.imgur.com/ro3NKEE.jpg


    ...
  11. This was EASILY, one of the worst weeks in BCPEC...

    This was EASILY, one of the worst weeks in BCPEC HIstory. Although the winner SOMEHOW only missed 4 games, nobody else was even in the ballpark. 2nd place was an astouding, 3 picks behind!!!! ...
  12. All good, I was coming back from my World Finals...

    All good, I was coming back from my World Finals trip ion Charlotte. Forgot to pick my original pick in the eliminator, took the Stupid Colts. Yup. Went as well as my damn picks here.:brick:
  13. taz1458 Miami at Indianapolis Indianapolis ...

    taz1458
    Miami at Indianapolis
    Indianapolis
    Used: Philly, Carolina, Dallas, Pittsburgh, New England, Green Bay, Buffalo, Minnesota, San Francisco
  14. I freaking knew it. DAMMIT!!!!

    I freaking knew it. DAMMIT!!!!
  15. THU NOV 7 LAC@OAK SUN NOV 10 BAL@CIN...

    THU NOV 7
    LAC@OAK

    SUN NOV 10
    BAL@CIN
    BUF@CLE
    DET@CHI
    NYG@NYJ
    KC@TEN
    ARI@TB
  16. Broncos Country 'Pick Em Challenge -- Week 10

    https://i.imgur.com/ro3NKEE.jpg


    -...
  17. We are finally past the halfway point of the year...

    We are finally past the halfway point of the year on the BCPEC. And holy moly is it a very tight battle in the standings. 1st and last were only seperated by 5 games in the final running order. ...
  18. Everything will be up tomorrow around 7ish. Just...

    Everything will be up tomorrow around 7ish. Just so yall know lol
  19. Replies
    150
    Views
    8,816

    HAHA. I dont even remember what I did my 1st...

    HAHA. I dont even remember what I did my 1st year in here. Obviously last year I got lucky with Gurley and picking up CJ a week early, but this year has been a mixed bag. I thought I was screwed...
  20. Replies
    150
    Views
    8,816

    At least I haven't stunk up the regular season...

    At least I haven't stunk up the regular season this year and took off. Squeaked out a win last week, and barely lost this week. And moved up to #1 lol. I've got lucky that I beat the couple guys...
  21. taz1458 San Francisco at Arizona San Francisco...

    taz1458
    San Francisco at Arizona
    San Francisco
    Used: Philly, Carolina, Dallas, Pittsburgh, New England, Green Bay, Buffalo, Minnesota
  22. THU OCT 31 SF@ARI SUN NOV 3 HOU@JAX CHI@PHI...

    THU OCT 31
    SF@ARI

    SUN NOV 3
    HOU@JAX
    CHI@PHI
    IND@PIT
    NYJ@MIA
    MIN@KC
    TEN@CAR
  23. Broncos County 'Pick Em Challenge -- Week 9

    https://i.imgur.com/ro3NKEE.jpg


    -...
  24. We are now at just about the halfway point...

    We are now at just about the halfway point through the season. This week did not dissapoint, as EVERYONE had a pretty good week. The worst picker? Missed 4 games. The best picker? Missed ZERO. ...
  25. Replies
    176
    Views
    6,736

    Maybe well find a miracle with Allen. Had no...

    Maybe well find a miracle with Allen. Had no clue who he was. Never thrown a NFL pass. This will be interesting lmao.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4